Αρχική σελίδα » ΜΟ.ΔΙ.Π » Hμερίδες ΜΟΔΙΠ » Συνδιοργάνωση με Κολλέγιο Αθηνών 20 Απριλίου 2013 » Β' Συνερδία

Β' Συνεδρία

Η αξιολόγηση στην εκπαιδευτική πράξη.

 Προεδρείο: Κ. Μπουρλετίδης – Ι. Μπασλής

 

Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: Αναζητώντας το «μέτρο».

Ε. Κολέζα, Διευθύντρια του Εργαστηρίου Έρευνας στη Διδασκαλία των Μαθηματικών, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Πανεπιστημίου Πάτρα

Αξιολόγηση και media στην εκπαίδευση∙ Τι κάνει «twit twit» στα κεραμίδια;

Β. Μπόκολας, Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός, Δημοτικό Κολλεγίου Ψυχικού, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. – Ε. Κρίκας, Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός, Δημοτικό Κολλεγίου Ψυχικού, Επιστημονικός Συνεργάτης της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του Ε.Κ.Π.Α.

Αξιολογώντας την έννοια του χώρου στη σύγχρονη εκπαίδευση: μεταξύ κοινωνικής εξέλιξης και διδακτικού αποτελέσματος.

Χ. Αγγελάκη, Αρχιτέκτων Εσωτ. Χώρων, Design + structureS, MDes University of Edinburgh

Αξιολόγηση ικανοποίησης χρήστη συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης με την χρήση μεθόδων και εργαλείων των Νευροεπιστημών.

Δ. Παπαχρήστος, Yποψήφιος Διδάκτορας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών – Ν. Νικητάκος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών

Αξιολόγηση επιμορφωτικών προγραμμάτων ενηλίκων. Πραγματικότητα ή αναγκαιότητα;

Κ. Τσιτουρίδου, Εκπαιδευτικός, ITYE «Διόφαντος», MSc. Joseph Fourier University (Grenoble) – Α. Βασιλείου, Μεταπτ. Φοιτήτρια, Εκπαίδευση Ενηλίκων, ΕΑΠ – Δ. Αθανασοπούλου, Φιλόλογος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

Σχολική αξιολόγηση: αξιολόγηση της ικανότητας ή της ανικανότητας;

Σ. Κουγέας, Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός, Γυμνάσιο Κολλεγίου Αθηνών