Η αξιολόγηση στην εκπαιδευτική πράξη.
Προεδρείο: Κ. Μπουρλετίδης – Ι. Μπασλής
Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: Αναζητώντας το «μέτρο».
Ε. Κολέζα, Διευθύντρια του Εργαστηρίου Έρευνας στη Διδασκαλία των Μαθηματικών, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Πανεπιστημίου Πάτρα
Αξιολόγηση και media στην εκπαίδευση∙ Τι κάνει «twit twit» στα κεραμίδια;
Β. Μπόκολας, Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός, Δημοτικό Κολλεγίου Ψυχικού, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. – Ε. Κρίκας, Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός, Δημοτικό Κολλεγίου Ψυχικού, Επιστημονικός Συνεργάτης της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του Ε.Κ.Π.Α.
Αξιολογώντας την έννοια του χώρου στη σύγχρονη εκπαίδευση: μεταξύ κοινωνικής εξέλιξης και διδακτικού αποτελέσματος.
Χ. Αγγελάκη, Αρχιτέκτων Εσωτ. Χώρων, Design + structureS, MDes University of Edinburgh
Αξιολόγηση ικανοποίησης χρήστη συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης με την χρήση μεθόδων και εργαλείων των Νευροεπιστημών.
Δ. Παπαχρήστος, Yποψήφιος Διδάκτορας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών – Ν. Νικητάκος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Αξιολόγηση επιμορφωτικών προγραμμάτων ενηλίκων. Πραγματικότητα ή αναγκαιότητα;
Κ. Τσιτουρίδου, Εκπαιδευτικός, ITYE «Διόφαντος», MSc. Joseph Fourier University (Grenoble) – Α. Βασιλείου, Μεταπτ. Φοιτήτρια, Εκπαίδευση Ενηλίκων, ΕΑΠ – Δ. Αθανασοπούλου, Φιλόλογος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων
Σχολική αξιολόγηση: αξιολόγηση της ικανότητας ή της ανικανότητας;
Σ. Κουγέας, Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός, Γυμνάσιο Κολλεγίου Αθηνών